Вітаю Вас, Гість

/16 днів проти насильства.docx


/Сімейний челендж.pdf


/Карантин з користю.pdf


/Психічне здоров*я.doc


/Правила поведінки здобувачів освіти.docx



Одним з головних завдань, які стають перед психологічною службою школи, є збереження фізичного та психологічного здоров’я дитини, розвиток творчих здібностей, формування навичок самосвідомості та самореалізації особистості.

10 жовтня 2019 року психологічною службою школи було проведено заходи, приурочені Всесвітньому дню психічного здоров’я (World Mental Health Day), який відзначається з 1992 року за ініціативою Всесвітньої федерації психічного здоров’я. Цей день проводився з метою залучення учнів школи до пізнання власного внутрішнього світу та вміння формувати, корегувати і підтримувати своє психологічне здоров’я, прагнути до самопізнання та пізнання інших, створення позитивного емоційного настрою. А тому темою цього дня стало гасло «Позитивне мислення – основа відмінного психічного здоров’я».

Позитиний настрій – найголовніше в житті. Саме оптимізм не дозволяє впасти в депресію, нервувати через дрібниці, які руйнують імунітет, впливають на внутрішні відчуття, від яких залежить здоров’я.

Цього дня проводилися заходи, що охоплюють різні види діяльності: тренінг, психологічні вправи, розвивальні вправи, експрес інформаційно-консультативні заходи творчі, завдання учнів (презентації та доповіді).

Участь у заходах приймали всі бажаючі учні школи та педколектив.

 

 

     Робота психологічної служби Відерськоі ЗОШ I-III ступенів проектується відпоповідно до Закону України «Про освіту». Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології і соціальної роботи, спрямованих на збереження і зміцнення здоров'я, підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників навчально - виховного процесу, посилення розвивального і виховного компонентів. Для реалізації цієї мети психологом і соціальним педагогом школи складається план роботи на рік, який затверджується директором школи і фахівцем Рай ПО. Він має три розділи: діагностика, корекційно - розвиваюча робота, консультування, які охоплюють такі напрямки роботи:
 

  • робота по адаптації першокласників;
    профілактика дезадаптації учнів під час переходу в середню школу;
    психологічна просвіта;
    профорієнтація старшокласників;
    формування здорового способу життя;
    робота з дітьми «групи ризику»;
    правове виховання;
    робота з обдарованими дітьми;
    психологічні дослідження за запитами адміністрації, батьків, вчителів;
    робота ПМПК;
    методична робота.

  Особлива увага приділяється дітям, які вперше прийшли в школу. Психологічна підтримка полягає в тому, щоб допомогти кожному учневі соціалізуватися і адаптуватися до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей. Для цього психолог проводить діагностику першокласників, що включає з'ясування готовності учнів до навчання в школі і вивчення їх емоційного стану.

Після обстеження школярів психолог проводить цикл розвиваючих занять з використанням ігротерапії, руханок, метою яких є особистісний розвиток учнів по самостійності, відповідальності, толерантності, самооцінки, самосвідомості, вміння дружити, спілкуватися, контролювати свої емоції, поважати і розуміти оточуючих і інших соціальних навичок.

З батьками першокласників проводиться групова консультація.Батькам учнів, у яких в результаті діагностики були виявлені недоліки, надається індивідуальна консультація.

В кінці початкової школи починається робота з майбутніми п'ятикласниками. З'ясовується рівень готовності дітей до навчання в середній ланці. З питання адаптації п'ятикласників за планом проводиться наступна робота:

  • комплексна діагностика;
    психологічна просвіта батьків;
    корекційно - розвиваюча робота з учнями;
    педконсіліуми або педради.

 

Одним з важливих напрямків психологічної служби є супровід обдарованих дітей. Вивчення починається з молодших школярів на основі спостережень, спілкування з батьками та вчителями. На діагностичному етапі проводиться оцінка творчих можливостей і здібностей дитини психологом школи і педагогами. З учнями проводяться заняття на розвиток творчих і розумових здібностей.

Значна увага приділяється формуванню здорового способу життя та збереження здоров'я, попередження негативних явищ і попередження

ВІЛ / СНІДу серед молоді.

Приділяється увага правовому вихованню учнів. З учнями 9-11 класів проводиться профорієнтаційна робота.

У школі систематично ведеться робота з дітьми, які стоять на шкільному обліку. З ними проводилась відповідна робота: профілактичні бесіди, відвідування вдома, розмова з учителями з приводу поведінки на уроках.

Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків. На виконання плану заходів щодо реалізації Комплексної програми профілактики злочинності і з метою недопущення учнями негативних вчинків, пропаганди здорового способу життя в школі проведена багатогранна системна робота.

За останні роки кількість дітей, що стоїть на різних видах контролю поступово знижується. Цьому сприяє система правовиховної роботи, що склалася в школі, індивідуальна робота з учнями та їх батьками. Тісно співпрацює школа КМСН, ССД, прокуратурою, що теж позитивно позначається на правослухняності учнів. У школі проводилися заходи, присвячені 20-й річниці Конвенції про права дитини, Загальної Декларації прав людини, а також ряд інших заходів на право виховну тематику, зокрема: заняття гра «Дерево прав людини» (3-4 кл.), Заняття « права дитини »(4 кл.),« права і обов'язки підлітків. Підлітки повинні знати про свої права », соціально-просвітницький тренінг« Права і обов'язки дітей і підлітків »(9 кл.), Вікторина« Чи знаєш ти свої права? »(6кл.), Казковий правознавчий турнір« Дитина і право »(4 кл.), Бесіда за круглим столом« Закон і ми »(8кл.), Виховні години. Для дітей виготовлявся і поширювався розетковий матеріал: буклети, листівки, пам'ятки «Пам'ятка школяру», «Твої правові вікові ступені» «10 правил, якщо тебе затримали за підозрою в скоєнні правопорушення» «Права дитини» та інші. Робота спрямована на те, щоб учні знали і вміли користуватися своїми правами, виконували свої обов'язки по відношенню до оточуючих, своєї держави.

На батьківських зборах і батьківських лекторіях постійно піднімалося питання на правову тематику.

 

Заходи:

до Дня Безпечного Інтернету

до Міжнародного Дня боротьби зі СНІДом

до Міжнародного Дня Толерантності

до Міжнародного Дня спонтанного прояву доброти

 Творчій звіт про проведення заходів до Дня психології 

 

 

Зробити безкоштовний сайт з uCoz